Op zoek naar motivatie? Wij helpen je!

Heeft u ook een chronisch te kort aan motivatie?

Lees dan deze 10 tips:

1. Zoek een gymbuddy

Het hebben van een gymbuddy helpt als een soort stok achter de deur.

Iemand rekent immers op je, dus je moet wel gaan sporten! Daarnaast is het samen ook een stuk gezelliger om te sporten dan alleen.

2. Doe mee met groepslessen

Door mee te doen aan groepslessen hoef jij niet elke dag te bedenken wat je nou weer gaat doen.

Groepslessen zorgen voor variatie, maar ook een hele gezellige training!

Klik hier voor ons groepslesrooster

3. Zet kleine, korte termijn doelen

Niet alleen maakt dit het duidelijk waar je naartoe werkt,

daarnaast is het ook onwijs motiverend om doelen af te kunnen vinken. Zorg daarom dat ze haalbaar zijn, en neem kleine stapjes

4. Maak foto’s!

Stop met obsessief kijken naar die weegschaal, maar maak eerder foto’s

Spieren wegen meer dan vet, en als je dus veel gaat sporten kan het zijn dat je zelfs zwaarder wordt.

Maak daarom foto’s, zo kun je zien dat jouw lichaam wel degelijk veranderd, al doet je gewicht dat misschien niet!

5. Maak een goede afspeellijst

Het klinkt misschien onbelangrijk maar dat is het niet.

Ik kan niet vertellen hoe vaak een goede afspeellijst mij door een zware workout heen heeft gesleept.

Zorg voor vrolijke, uptempo muziek waar jij van houdt!

6. Laat een schema maken

Onze professionele trainers kunnen voor u gratis een schema maken.

Vraag bij de receptie wanneer een trainer beschikbaar is!

7. Koop mooie sportkleding

Wat? Ja dat werkt echt! Met mooie nieuwe sportkleding voel je je zelfverzekerder.

Daarnaast kan jij natuurlijk niet wachten om je nieuwe kleren aan te trekken. Ga daarom maar naar de sportschool!

8. Bereid je voor!

Probeer eens een aantal sportoutfits klaar te leggen voor de hele week.

Het feit dat deze outfits klaar liggen voor gebruik kan jou helpen om naar de sportschool te gaan.

9. Vraag om hulp

Wil je een leuke nieuwe oefening uitvoeren die je op instagram hebt gezien maar weet je niet helemaal hoe het moet?

Vraag gewoon één van onze trainers om hulp. Wees niet bang! Daar zijn ze voor.

Variatie in je oefeningen maakt het immers een stuk leuker!

10. Herinner jezelf

Probeer jezelf dagelijks te herinneren aan de sportschool door briefjes op de spiegel te plakken of herinneringen in je telefoon te zetten.

Mocht je vandaag eigenlijk willen overslaan, dan word je door jezelf herinnert dat je moet gaan. Wees streng voor jezelf!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.