Cross_Rowing_afvallen_starter_intensity_extreme

Cross Rowing® is de nieuwe uitdaging

Een nieuwe uitdaging voor uw conditie kunt u vinden bij Cross Rowing®. Bij Cross Rowing® roeit u op een roeimachine die gevuld is met water.

Zodra u gaat roeien hoort u het geluid van het klotsende water. Hierdoor krijgt u echt het gevoel dat u buiten aan het roeien bent. Daarnaast zorgt het geluid van het water voor ontspanning.

U bepaalt de weerstand met uw eigen kracht, door de snelheid van het roeien bijvoorbeeld op te voeren verhoogd u de weerstand. En als u dus uw snelheid verlaagd, verlaagd u ook uw weerstand.

Tijdens deze groepsles zult u niet alleen roeien. Het roeien wordt bijvoorbeeld afgewisseld met verschillende oefeningen.

Bij deze oefeningen kunt u bijvoorbeeld denken aan: push-ups, sit-ups, squats, burpees, etc.

Wilt u afvallen en aan uw conditie werken

    • Roeien is de ideale training voor uw hart- en bloedvaten
    • Met roeien traint u alle spieren in uw lichaam, het verbetert uw uithoudingsvermogen en uw lichaamshouding
    • U werkt aan uw prestatievermogen en aan uw evenwichtigheid

Met Cross Rowing® kunt u aan uw conditie werken, het voordeel hiervan is  door de afwisseling van de oefeningen.

De groepsles Cross Rowing® duurt 60 minuten en begint met een warming-up voor de spieren warm te maken en eindigt natuurlijk met een cooling down om spierpijn te voorkomen.

Cross Rowing® alleen of in een team

Voor mensen die samen sporten is cross rowing® een ideale workout. U kunt samen een team vormen, van bijvoorbeeld 2, 3 of 4 personen en elkaar motiveren. Maar pas op! Het verslavingsgevaar voor de deelnemers is afschuwelijk groot. Concluderend, deze groepsles wilt u niet missen.

Neemt u voor deze les een handdoek, een fles water en uw positieve energie mee. Dan zorgen wij dat u met hernieuwde positieve energie de groepsles weer verlaat.

Starter, Intensity of Extreme

De groepsles Cross Rowing® wordt verdeeld in 3 verschillende groepen;

Starter, maandag voor de starters

Intensity, zaterdag een intensieve cardio-training

Extreme, woensdag hoge intensieve training voor de gevorderde sporter

Cross Rowing® combi Pump, zondag